CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Makluman kepada semua pembaca blog kami yang dihormati...

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera kepada semua.. Disini pihak kami ingin membuat makluman bahawa semua artikel dan juga gambar- gambar yang ada di dalam blog ini adalah hak milik sekolah kami. Jika terdapat sebarang penyiaran media elektronik mahupun media massa yang tidak mempunyai sebarang keizinan mahupun tanpa sebarang makluman adalah menjadi satu kesalahan dan pihak sekolah kami tanpa rasa ragu akan membuat tindakan yang sewajarnya.

Jika biskita mempunyai sebarang pertanyaan bolehlah bertanya terus kepada web master kami iaitu Cikgu Mimie, sama ada melalui chat box ataupun melalui email iaitu cikgumimie@hotmail.com

Sekian Terima Kasih dan pihak kami memohon maaf jika ada kekasaran bahasa mahupun menyinggung perasaan mana- mana pihak..


Ahad, 28 Februari 2010

Sambutan Hari Kebangsaan Negara Brunei Darussalam yang ke 26

semasa menyanyikan lagu- lagu patriotik, murid- murid begitu bersemangat

semasa menjawap soalan kuiz bagi murid - murid rendah atas

persembahan lakonan dan nyanyian oleh murid- murid tahun 5

Pemenang tahun 3 bagi melekatkan kertas warna keatas bendera Negara Brunei Darussalam

aktiviti melekatkan kertas warna pada bendera Brunei

aktiviti mewarna

Angka 26 yang telah dibentuk oleh murid- murid sekolah




Sambutan Hari Kebangsaan Negara Brunei Darussalam telah pun di adakan pada 25hb Februari 2010, di dewan Sekolah Rendah Datu Godam, Brunei 1 pada jam 10 pagi. Semasa sambutan diadakan ada beberapa aktivit telah pun dijalankan seperti aktiviti mewarna, menyanyikan lagu- lagu patriotik, lakonan, kuiz dan penyampaian hadiah bagi pemenang- pemenang yang telahpun berjaya semasa aktiviti - aktiviti tersebut dijalankan.

Apa yang menarik semasa sambutan kali ini, kami telah membuat susunan sebilangan murid dari rendah bawah dan atas untuk membentuk angka 26 bagi menunjukkan bahawa sambutan hari kebangsaan pada tahun ini kali yang ke 26. Murid- murid diarahkan memegang hasil lukisan yang telah mereka warna untuk membuat bentuk tersebut.

0 ulasan: