CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Makluman kepada semua pembaca blog kami yang dihormati...

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera kepada semua.. Disini pihak kami ingin membuat makluman bahawa semua artikel dan juga gambar- gambar yang ada di dalam blog ini adalah hak milik sekolah kami. Jika terdapat sebarang penyiaran media elektronik mahupun media massa yang tidak mempunyai sebarang keizinan mahupun tanpa sebarang makluman adalah menjadi satu kesalahan dan pihak sekolah kami tanpa rasa ragu akan membuat tindakan yang sewajarnya.

Jika biskita mempunyai sebarang pertanyaan bolehlah bertanya terus kepada web master kami iaitu Cikgu Mimie, sama ada melalui chat box ataupun melalui email iaitu cikgumimie@hotmail.com

Sekian Terima Kasih dan pihak kami memohon maaf jika ada kekasaran bahasa mahupun menyinggung perasaan mana- mana pihak..


Selasa, 28 April 2009

Staff development "Cara- cara membuat blog"




Seramai 25 orang guru-guru daripada beberapa buah sekolah terpilih di Kawasan Brunei I petang ini telah menghadiri bengkel 'cara-cara pembuatan blog'.Bengkel diadakan di Bilik Komputer 1, Sekolah Rendah Pusar Ulak.Guru -guru yang terlibat adalah daripada guru- guru Sekolah Rendah Pusar Ulak, Sekolah Rendah Datu Godam, Sekolah Rendah Saba Darat dan Sekolah Rendah Haji Tarif.Acara dimulakan dengan penerangan mengenai apa itu blog dan diteruskan dengan cara- cara membuat blog..

Jumaat, 10 April 2009

Perhatikan....




Cuba biskita perhatikan..apa yang aneh arah cikgu 2 orang ani.. woohooo... :p
Please use the pool below to vote.. thanks :)

Isnin, 6 April 2009

Majlis Perpisahan Cikgu Norasnawati bte Haji Mohd Yassin

Guru Besar memberikan ucapan kepada guru yang diraikan

Penyampaian cendera hati daripada guru2 SRDG :p

Cgu Asna memberikan ucapan :)


Senyum2 simpul PGB ani..ekeke



Menikmati jamuan




Uhukzz...candid.. :p





ehh..tsliur usulnya..ahaha






Khamis, 19March 2009, jam 12.30 tengahari. Majlis perpisahan bagi bekas guru sekolah kami cikgu Norasnawati yang telah berpindah ke Sekolah Rendah Pehin Dato Jamil, Brunei 1 menjadi Penolong Guru Besar(Congratzz!!)














Majlis ini diadakan di Restoran Aneka Rasa, Kiulap.Dsini diselitkan beberapa gambar kenang- kenangan untuk tatapan bersama.. **sob2**