CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Makluman kepada semua pembaca blog kami yang dihormati...

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera kepada semua.. Disini pihak kami ingin membuat makluman bahawa semua artikel dan juga gambar- gambar yang ada di dalam blog ini adalah hak milik sekolah kami. Jika terdapat sebarang penyiaran media elektronik mahupun media massa yang tidak mempunyai sebarang keizinan mahupun tanpa sebarang makluman adalah menjadi satu kesalahan dan pihak sekolah kami tanpa rasa ragu akan membuat tindakan yang sewajarnya.

Jika biskita mempunyai sebarang pertanyaan bolehlah bertanya terus kepada web master kami iaitu Cikgu Mimie, sama ada melalui chat box ataupun melalui email iaitu cikgumimie@hotmail.com

Sekian Terima Kasih dan pihak kami memohon maaf jika ada kekasaran bahasa mahupun menyinggung perasaan mana- mana pihak..


Selasa, 10 Mac 2009

Sambutan Hari Kebangsaan

Gelagat murid semasa membuat aktiviti...












menyanyikan lagu patriotik hari kebangsaan





salah satu daripada kertas aktiviti yang diadakan bagi murid tahun 1 hingga 3


semasa aktiviti diadakan


kumpulan murid darjah Pra

ahhh...kedapatan be'discuss' jawapan ahhh...

Sekolahkami telah mengadakan sambutan Hari Kebangsaan kali yang ke 25, pada Hari Sabtu 7hb Mar,2009 bertempat di Dewan Sekolah Rendah Datu Godam. Semasa acara diadakan ada bermacam- macam aktiviti telah diadakan seperti aktiviti mewarna, kuiz,menyanyi lagu patriotik dan bermacam- macam lagi.

Minggu Akademik Mata Pelajaran Ugama
















Minggu Akademik Mata Pelajaran Ugama telah diadakan pada awal bulan March 2009..Minggu akademik ini telah dijalankan selama 3 hari.Disini ada beberapa gambar semasa aktiviti ini dijalankan.










Rabu, 4 Mac 2009

Kejohanan Bola Sepak Kawasan Brunei 1

Cikgu Haji Salim menyampaikan hadiah kepada pemenang.
Juara Kejohanan Bola sepak bagi Kawasan Brunei 1, Sekolah Rendah Sungai Siamas

Pasukan sekolah kami



Guru- guru sibuk menyediakan hadiah sebelum acara penyampaian hadiah dimulakan


Bersedia untuk berlawan...!!!




Kejohanan bola sepak bagi sekolah- sekolah rendah kawasan Brunei 1 telah pun diadakan pada 26 dan 28 Februari, 2,3 dan 4 March 2009 bertempat dipadang Ko kurikulum Gadong.. Sebanyak 14 buah sekolah telah ikut berentap iaitu kesemua sekolah daripada kawasan Brunei 1 dan juga Sekolah Chung Hwa.

Tetamu kehormat pada kejohanan itu ialah Cikgu Haji Salim bin Haji Muntol, PKD Kawasan Brunei 1 dan 3.


Sebanyak 48 jaringan telah dibuat, 7 kad kuning telah dilayangkan dan tiada kad merah (alhamdulilah)... Sekolah kami telah dilantik sebagai Tuan Rumah bagi Kejohanan kali ini.


Disini telah disertakan beberapa gambar untuk renungan kita bersama :)