CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Makluman kepada semua pembaca blog kami yang dihormati...

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera kepada semua.. Disini pihak kami ingin membuat makluman bahawa semua artikel dan juga gambar- gambar yang ada di dalam blog ini adalah hak milik sekolah kami. Jika terdapat sebarang penyiaran media elektronik mahupun media massa yang tidak mempunyai sebarang keizinan mahupun tanpa sebarang makluman adalah menjadi satu kesalahan dan pihak sekolah kami tanpa rasa ragu akan membuat tindakan yang sewajarnya.

Jika biskita mempunyai sebarang pertanyaan bolehlah bertanya terus kepada web master kami iaitu Cikgu Mimie, sama ada melalui chat box ataupun melalui email iaitu cikgumimie@hotmail.com

Sekian Terima Kasih dan pihak kami memohon maaf jika ada kekasaran bahasa mahupun menyinggung perasaan mana- mana pihak..


Jumaat, 13 Februari 2009

Projek Sifir

Semasa aktiviti dijalankan

Menunggu jawapan dari guru

Guru Besar memeriksa kertas jawapan murid





Menunjukkan kertas soalan sifir tahap 1.

Menunggu masa untuk memulakan aktiviti.



Guru Besar memberikan taklimat kepada murid sebelum memulakan aktiviti projek sifir.


Sabtu, 14hb February 2009. Sekolah kami telah mengadakan Projek Sifir, menjawap soalan dalam masa 3 minit sahaja. Projek ini adalah salah satu diantara projek yang dicadangkan oleh pihak sekolah untuk memantapkan lagi hafalan sifir murid- murid sekolah ini.

Projek sifir ini akan diadakan bagi setiap penghujung bulan. Bagi murid yang telah berjaya menjawap semua jawapan peringkat 1 akan naik ke peringkat ke 2 pada hujung bulan yang akan datang. Dan selepas itu akan mencapai ke tahap 3 dan selepas sahaja murid itu berjaya mencapai ketahap ke 3, maka itu bereti bahawa murid itu telah hafal sifir 2 hingga 12, 100%.


Hadiah penghargaan akan diberikan kepada murid yang telah berjaya mara ke tahap ke 3.










Selasa, 10 Februari 2009

CCA...

Kelab Ugama dikendalikan oleh Ustazah Hajah Mariam

Kelab Mari Bercerita dikendalikan oleh Cikgu Hamidah Haji Imran

Kelab Tarian dikendalikan oleh Cikgu Siti Fauziah bte Hj Abdul Salim

Kelab Badminton dikendalikan oleh Cikgu Nurul Rafidah bte Hj Mohd Salleh



Kelab Netball dikendalikan oleh Cikgu Hajah Hashimah bte Hj Mohd Yusof




Gambar- gambar ini diambil semasa sesi CCA minggu kedua diadakan..**Gambar curi**

Pemilihan murid-murid ECA











Sesi pemilihan murid bagi kelab- kelab ECA telah diadakan pada 10hb Januari 2009 bertempat dewan serbaguna Sekolah Rendah Datu Godam bermula selepas perkumpulan pagi..

Pemilihan dimulakan dengan membahagi-bahagikan murid kepada beberapa kumpulan..

Sabtu, 7 Februari 2009

1st Academic Meeting 2009




Mesyuarat Akademik pertama kami telah diadakan 10hb Januari,2009 pada jam 12.30 hingga 1.30petang di bilik rehat guru- guru perempuan..



Semasa perbincangan tersebut, GB kami telah menyuarakan beberapa agenda penting yang terutama sekali mengenai kedatangan, action plan, scheme of work dan sebagainya..